۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۹:۵۱

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

محور گردشگری چشین و سد اکباتان همدان تأمین اعتبار شد

محور گردشگری چشین و سد اکباتان همدان تأمین اعتبار شد

همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با اقدامات صورت گرفته اعتبار لازم برای محور گردشگری چشین و سد اکباتان تأمین شد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای گسترش گردشگری اظهار کرد: باید همدان از بن‌بست خارج شده و گردشگری روستایی نیز گسترش پیدا کند و فضاهای بیشتری در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

وی افزود: یکی از مناطق هدف گردشگری محور گردشگری چشین و سد اکباتان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای این محور در نظر گرفته شده است، گفت: این اعتبار برای بهسازی و آسفالت این محور در نظر گرفته شده است.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: با بازگشایی صورت گرفته فضایی در نظر گرفته شده تا مردم با خودروهایی خود بتوانند در این طبیعت حضور پیدا کنند و به راحتی خودروهای خود را پارک کنند.

وی با بیان اینکه محورهای گردشگری همدان باید گسترش پیدا کند، بیان کرد: باید بتوانیم فضاهای بیشتری فراهم کنیم تا باعث گسترش گردشگری شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همدان روستاهای گردشگری زیادی دارد که باید بتوانیم با برنامه‌ریزی توسعه گردشگری را به این سمت حرکت دهیم.

کد خبر 6250559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha